Auto-abonnement België - Vragen en Antwoorden

Bij Oscar doen we er alles aan om onze klanten gelukkig en tevreden te maken. We horen graag van je als je vragen hebt over onze autoverhuurdiensten of problemen met je boeking. Je bent altijd welkom om contact met ons op te nemen via e-mail, telefoon of chat. We doen ons best om je te helpen!

Voordat je onze klantenservice belt, kun je de meest gestelde vragen hieronder bekijken. Deze kunnen je misschien helpen.

Hoeveel kilometers zijn inbegrepen in een auto-abonnement?

Wanneer je een auto-abonnement boekt, krijg je 1500 kilometers inbegrepen in de gegeven prijs. Daarnaast kun je, afhankelijk van je gebruik, meer kilometers kopen.

Wat is inbegrepen in een auto-abonnement?

Met een auto-abonnement heb je 1500 kilometers per maand inbegrepen. Het auto-abonnement omvat ook een internationale verzekering, zodat je tijdens de huurperiode buiten België kunt rijden. Bovendien kun je tot 3 extra bestuurders toevoegen aan het auto-abonnement zonder extra kosten.

Kan ik van auto wisselen tijdens mijn auto-abonnement?

Ja, als er een andere auto beschikbaar is bij dezelfde vestiging waar het auto-abonnement is gemaakt, is het mogelijk om van auto te wisselen. Neem gewoon contact op met de klantenservice om te zien wat de opties zijn.

Wat is de bindende periode voor een auto-abonnement?

Onze abonnementen zijn ontworpen om zowel korte als lange termijn opties te bieden. Kies tussen bindende periodes van 3, 6 of 12 maanden, altijd met de optie om te verlengen.

Kan de auto bij mij thuis worden afgeleverd?

Nee, de auto moet worden opgehaald bij de verhuurlocatie.

Kan ik een andere kleur voor de auto kiezen?

Helaas is het niet mogelijk om een andere kleur te kiezen. De auto die je boekt voor het auto-abonnement is de auto die je zult krijgen.

Kan ik een ander voertuig kiezen tijdens mijn abonnement?

Je kunt een abonnementsperiode van 3, 6 of 12 maanden kiezen. Wanneer je de gehele abonnementsperiode hebt voltooid, kun je een ander voertuig kiezen en een nieuwe abonnementsperiode beginnen.

Kan ik het betalingsinterval voor het abonnement wijzigen?

Op dit moment is dit helaas niet mogelijk, maar we werken eraan om dit in de toekomst aan te kunnen passen. We raden aan om het abonnement te starten op het moment dat je zeker weet dat je kunt betalen, zodat deze datum direct wordt vastgesteld.

Hulp nodig? Neem contact met ons op.

Onze klantenservice helpt u graag.

contact-icons

Bericht ons

Op werkdagen reageren wij binnen 2-4 uur
en tussen de 12-16 uur in het weekend.

[email protected]
contact-icons-phone

Bel ons

+32 2 616 36 56
contact-icons-message

Live Chat

Auto abonnement

Neem een abonnement op een auto voor reizen van meer dan 3 maanden, prijzen beginnen vanaf slechts € 549,00 per maand! De perfecte auto voor uw route.

Ga naar Auto-abonnement